Essus Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie zaprasza podmioty/dostawców: posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiadających odpowiedne warunki techniczne, ekonomiczne i finansowe do składania ofert na dostawę fabrycznie nowych środków trwałych ( tj. wyposażenie stanowisk projektowych i zakup drukarek 3D) oraz wartości niematerialnych i prawnych (tj. systemu wspomagającego zarządzanie urządzeniem, jego serwisowanie i obsługę).
Przedsiębiorstwo Essus Sp. z o.o. planuje wdrożyć udoskonalony produkt SmartBeacon v2, którego zadaniem będzie nawiązywanie połączeń z telefonami komórkowymi i innymi urządzeniami w momencie pojawienia się w strefie nadawania sygnału nadajnika w celu lokalizacji, nadawania i odbierania odpowiedniego sygnału pozwalającego na przesyłanie i odbieranie informacji oraz dostosowanie treści.
Udoskonalony produkt dedykowany jest dla branży spożywczej i gastronomicznej. Zmiana dotyczy elektroniki urządzenia i sposobu komunikacji. Ponadto zasadnicze zmiany obejmą system zarządzania, dystrybucji energii (zasilania) oraz projekt obudowy dostosowany do wymagań i restrykcji branży spożywczej.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój 2014-2020 oraz Regulaminie konkursu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP.
Miejsce i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską pod adresem:
ESSUS Sp. z o.o.
Ul. Hr. Alfreda Potockiego 97
35-322 Rzeszów
w terminie od 03.09.2019 r. do 13.09.2019 r. do godz. 15:00.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu na adres wskazany powyżej.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
– Nazwą i adresem Zamawiającego oraz
– Adnotacją: Nie otwierać do dnia 13.09.2019 r. do godz. 15:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 13.09.2019 r. o godz. 15:30.
- Osoby zainteresowane udziałem w otwarciu ofert powinny stawić się siedzibie przedsiębiorstwa nie później niż na 15 minut przed otwarciem.
- Oferty złożone w inny sposób niż wskazany powyżej, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
Załączniki:
Załącznik nr 5. Harmonogram dostaw
Załącznik nr 4. Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 3. Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 2. Wzór umowy
Załącznik nr 1. Formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe – pdf
aktualizacja z dnia 26.09.2019r.
WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO NUMER 1/IOB/2019 Z DNIA 03.09.2019 R.
W związku z realizacją projektu pt. „Wsparcie we wdrożeniu innowacji produktowej o charakterze technologicznym w przedsiębiorstwie Essus Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020,oś priorytetowa 2 Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP, dokonano wyboru wykonawcy który dostarczy fabrycznie nowe środki trwałe (tj. wyposażenie stanowisk projektowych i zakup drukarek 3D) oraz wartości niematerialne i prawne (tj. system wspomagający zarządzanie urządzeniem, jego serwisowanie i obsługę).
Wybrany wykonawca:
Blixet Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 8,41-208 Sosnowiec
Cena brutto: 653 914,74 zł
Informacja o wyborze wykonawcy z dnia 13.09.2019 r. (pdf.)